15 Nisan 2013 Pazartesi

Kitap Alışverişim



D&R'de bahar şenliği kampanyası var bir süredir. Ben de kampanyadan iki kitap alayım dedim. İki kitapla sepeti boş hissedince araya bir kaç kitap daha sıkıştırdım.

1. Suçlu - Orhan Kemal
2. Sokakların Çocuğu - Orhan Kemal

Bu aralar Orhan Kemal'e çok ilgi duyuyorum. Geç kalınmış bir hazine Orhan Kemal benim için. Henüz yeni yeni okumaya başladım ve geçmişin acısını çıkartmak istiyorum. Bu kitaplar bir romanın iki cildi. Romanda sokağa düşmüş bir çocuğun hayatına eşlik ediyoruz.

3. 10 Yaşındayım ve Boşanmak İstiyorum - Nojoud Ali

Yemen'de 10 yaşındayken evlendirilip yeni ailesinden psikolojik ve fiziksel şiddet gören daha sonra da tam bir cesaret örneği gösterip evden kaçarak boşanma davası açan bir "çocuğun" hikayesi.

4. 1915: Ermeni Soykırımı - Hasan Cemal

D&R'deki bahar şenliğinden aldığım kitaplardan biri bu. İsminden ne olduğu belli zaten. Ermeni soykırımını bir de ondan dinleyelim. Normalde 18 lira olan kitap bahar şenliği için 6.75 gibi gayet uygun bir fiyata satılıyor.

5. Hrant - Tuba Çandar

Bahar şenliğinden aldığım ikinci kitap da bu. Normalde 25 lira ama şu an 9.38'e alıyoruz.

6. James Watson ve Francis Crick - Edward Edelson

Tübitak'ın yaşamöyküsü dizisinden aldığım ikinci kitap. Diğerlerini alamıyorum çünkü basımı kalmamış. Artık sahaflardan toplamaya çalışacağım.

7. Cogito 25 Nietzsche 

Cogito'nun aldığım ilk sayısı oldu. Bir dahaki alışverişimde de diğer sayılarını alacağım. Hepsini değil elbette ilgimi çekenleri. Almak isteyenler acele etsin. Çabuk tükeniyorlar.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bahar Şenliğinden aldığım iki kitapta da küçük defolar vardı. Hrant'ta resimde de belli olduğu gibi gayet gözü rahatsız eden bir kusur var. 1915: Ermeni Soykırımı'nın ise sadece arka kapağının üst tarafı hafiften içe doğru kırılmıştı ama rahatsız edecek bir sorun değildi.

Sanırım kitapların ucuz olmasında bu kusurların da payı var. Çünkü bu siteden sürekli alışveriş yapıyorum ama ilk kez böyle bir durum oldu. Yine de alışverişimden memnun kaldım. Yeter ki kitap olsun. Şekli şemali pek önemli değil. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder